komma bort sig lite

Oj vad klockan tickade på . ännu en gång har jag suttit här och kommit bort mig i internets värld , sist det hände läste jag om en massa jätte hål i marken . jätte läskiga !

men nog om det , idag började jag med att läsa aftonbladet på nätet och då kom jag in på en artikel om loch ness monstret och sen in på you tube och kolla massor läskiga filmer om jätte hajar och ja massa läskiga havsmonster.

så nu e klockan nästintill halv elva och här sitter jag , livrädd. nu vågar jag väl inte bada nåt alls i år , fast med den figur jag har nu hade jag väl inte planerat det heller :P

frukosten avklarad . Elliot på dagis , sista veckan nu sen har han sommarlov <3
lillan sover . solen skiner .

igår va vi i jkpg och shoppade lite . på bla. ikea :) men vi hittade inte allt vi behövde , dvs, inga krokar till badrummet och inget fint duschdraperi hade dom heller , får köpa det någon annanstans.


Och jag glömde köpa ett sånt här tandborstställ . det vill jag ha jätte mycket , kom jag på när jag kom hem och såg behovet . jag stod och tittade på dom inne på ikea men sen , näpp . så nu måste jag åka dit igen snart.

Men jag har äntligen köpt en potatis press :D det blir ju så fluffigt gott när man pressar potatisen .
Fast nu e det ju färskpotatis och den är ju god som den är men nu har ja en press om ja skulle behöva den iallafall.

Nähä nu är klockan över halv elva ! nu ska ja gosa med min lilla söta bebis lite och ha ännu en härlig dag i solen .
Sommaren är här <3 Och Jag älskar min underbara familj <3

Kommentarer
Postat av: anki

haha va söt du är

2010-07-02 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0