frukost

Igår va jag astrött. Gick och la mig vid 22.oo, men Alicia höll på och krångla lite så vi sov nog inte förren halv elva . Sen sov vi , och oj vad vi soov . Vaknade av att Elliot ville komma in till våran säng , då fick Alicia lite mat också . sen sov vi massa igen ända tills jag vaknade . Pigg och utvilad . Så skönt .

Tänkte kanske tapetsera lite idag igen . Kom ju av mig lite eftersom vi hade kalas i helgen och annat att fixa med .
Men är det nån mening med att ställa upp tapetbordet idag när vi ska ha kalas imon och jag vill inte ha det ståendes i hallen då , då får jag plocka ner det igen... vi får se. Vill ju bli klar med köket så jag kan börja med barnens rum .

Nu är det iaf frukost time .

På stan igår hittade jag två bodys till Alicia . och ett A - för Alicia - att ha i hennes hylla och solglasögon till henne :)
Letade efter lite nya t-shirts till Elliot men det finns verkligen inga fina i nässjö. De enda som fanns va typ med antingen Kizz på eller blixten och han har redan massa blixten kläder , man kan ju ha andra kläder också .

Ville ha nåt nytt till han på midsommar ju . får nog ta en sväng till Eksjö i eftermiddag...

Och så ingen undrar nu varför jag inte köpte nåt "E" till Elliot så har han redan ett, och solbrillor har han också :)
då redde vi ut det också ;)

nähä nu kurrar de i magen . bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0