3 år

I lördags fyllde min prins 3 år och då hade vi kalas för honom vi satt ute i trädgården och fikade i solen som lyckligvis var framme, kalaset var så trevligt att ingen gick hem och det slutade med att vi spontan grillade korv och åt det vi hittade och sen slutade kalaset in på småtimmarna :) Gissa om barnen va helt slut sen , Elliot gick och la sig helt utan invändningar , då hade dom röjt i typ 7 timmar konstant .

Igår va ja helt slut , och det första jag tog tag i när jag vaknade var dammsugaren , så jag gick loss med den och sen golvmoppen direkt när jag gick upp . ingen idé att dra ut på det tänkte jag.

igår kväll kollade jag, min mamma och min alicia på film : Inte utan min dotter
fyfasen alltså . man blir så usch arg ..

Ikväll ska ja kolla på twilight new moon tänkte jag .

Men nu ska jag och Elliot spela hans nya blixten spel raceorama :D kommentar när han öppnade den paketen :
WOOOOOOOOOOOW

hehe . älskade unge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0