Tjoho

nu har vi sålt vår fina lägenhet. blandade känslor , igår kändes det väldigt konstigt att vi inte ska bo här mer än 1½ månad till men efter en god natt sömn *underbart* så känns allt bra =)
min förkyldning börjar äntligen ge sig men min hals är helt fucked up så jag har lite problem med att tala och det är väldigt ansträngt i halsen. men för övrigt mår jag rätt okej.

mina pojkar ska iväg på kalas idag och det är lite trist att jag inte kan följa med men så får det bli den här gången.
måste verkligen kurera mig. imorgon är det ju måndag och jobb igen och det funkar inte att vara sjuk på jobbet.

Elliot var så glad igår , hihi han sa : jag ska flytta till huus!! . min gullunge. han kommer älska det. och i hans lycka finns min lycka *hjärtat mitt*

och jag har införskaffat mig lite renoverings hjälp och det känns också jätte roligt! så här ska fixas sen och är det någon frivillig som läser detta som tycker om att renovera så är det bara att säga till *haha*

ha en nice söndag, nu måste jag sluta här för nu står Elliot och gör stämplar på min arm :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att ni sålt lägenheten nu!! Då blir vi snart grannar =) kram

2010-01-31 @ 13:34:48
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Var har ni köpt hus?

2010-01-31 @ 20:28:00
Postat av: josefin

vem undrar?

2010-01-31 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0