morning

hej hej :) idag va man uppe tidigt visst. tack vare darling som är å söt och ringer och väcker mig varje morgon *hihi*

tvättar lite , Elliot sover än . Bebibus sparkade till i magen på mig , ibland undrar jag om det är nån därinne för h*n rör sig inte så mycket , Elliot sparkade som tusan i magen, så jag jämför ju med han :)

ska till jobbet om en timme sådär eller nästan två. det börjar bli jobbigt att jobba nu . Första 5 månaderna märkte jag inte nån skillnad ju , förutom att jag va SJUUKT trött där ett tag. Så jag har haft det lyxigt ändå , lite får jag bita ihop nu det är väl inte så många veckor kvar ändå som max är det väl 4 tror jag och det ska man la klara :)

nu ska ja ringa ett samtal..


Kommentarer
Postat av: jOnna

Josefiin, det kan jag nog, haha var ett tag sen jag höll på med det så känner mig lite noob. Men du kan ju tänka ut hur det ska se ut då ^^

2010-01-18 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0