v 31

Var som vanligt supertrött efter jobbet och låg och sov i två eller tre timmar , vaknade vid 21.oo..

Har idag jobbat mitt sista jobbpass . fick en jättefin blomma när jag gick hem och kramar av gänget som va där nere. söta är dom mina jobbarkompisar. kommer sakna dom. & alla trevliga stammisar man träffat varje dag ett år nu typ , det är många av dom som önskat mig lycka till med allt nu :)

Igår var vi i huset och mätte och sånt . Ja eller Tobbe och Pappa mätte väl mest och räknade ut kvadratmetrarna på tak, väggar och golv på övervåningen , där vi har typ 45 kvm öppen yta , aaw de kommer bli så fiiint sen med vitt tak nya tapeter och golv . Jaag längtar :)

nästa vecka har jag lite att stå i , sånt som jag inte orkat med nu när jag har jobbat. men ska ta tag i allt på direkten nu.

Och som rubriken lyder är jag i vecka 31 nu , och växer och växer  och min bebis som tidigare varit så lugn bökar som bara den nu  . Jag får inte ens sova på vilken sida jag vill utan då ska h*n hålla på och sparka och buffa . haha. busunge.

Och Elliot min älskling , som är sötast i världen va så härlig innan när jag kom hem från jobbet , då träffa jag vår granne i trappan som var på väg in till sig och då ville ha visa sin nya soffa och lite och då kom Elliot med och sprang mellan våra dörrar medans jag pratade inne hos grannen och Elliot hämtade massa med leksaker och tyckte det va hur kul som helst och springa fram och tillbaka , jaa till och med katterna var inne hos grannen vid ett tillfälle . haha Ungar säger jag bara hur söt kan man bliiiii.

my god. och sen hämtade Elliot sin leksakskrabba och så sa han att krabban hade spagetti på sig (känselspröten)
HAHA såå sött.  min prins . Pappa och Elliot hade för övrigt ätit spaghetti idag . Och först skulle han inte ha eftersom det var spenatspastasås till och Elliot -"gillar inte grönt" men sen när han väl hade smakat åt han jätte mycket , pluttis <3

fina blomman från jobbarkompisarna :)


Och här en bild på min UNDERBARA orkideé
som vi fick av min mammi och pappi i nyårspresent
*älskar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0