Lunchat & Bakat

Idag lämnade jag min lilla grabb på dagis , med ett leende på läpparna stod han och alla hans kompisar på dagis och vinkade till mej i fönstret , idag skulle dom ha sina små-grupper . Elliot är med i Filurerna , det tycker han är roligt .

Det är åldersgrupper där alla typ 1-2 åringar har en grupp och sen 3 åringarna en och sen 4-5 åriga barnen har en grupp. Bra idé ju att de får lite egentid med sånna som är i samma "fas" som dom själva.

Hoppas på att dom har nåt sånt på nya dagiset sen med.

Själv åkte jag ner på stan och mötte Angelica som också hade en jättestor mysig mage, tycker att jag själv att har ganska liten mage nu när jag såg henne men sen är hon ju i vecka 39 med så det är klart det är skillnad , fast hon hade sån killmage som pekade rätt ut :) och jag är mer bred över hela magen tjejmage tydligen. Hade jag med Elliot också sa folk. Själv uttalar jag mig inte om det för jag vet varken eller ;) Alla bär väl olika .

Vi lunchade på bambu thai och det var gott , va jättemycket folk där och på coco thai. Alla åt nog ute idag .

Sen gick vi en sväng på stan och tittade på allt vi ville ha :D haha Nu är det bara å vänta på lönen med då :)
Men jag köpte ett väggord . Lycka . Superfint. Har tänkt köpa det nu sen jag såg det för kanske 2 månader sen men inte kunnat bestämma mig för lycka eller kärlek . men nu blev det lycka =)


Vart en sväng på FK med och det va ju kul , satt nog där i 45 min innan vi förstod varann. Ibland är det inte lätt asså , men dom lyssnar ju iaf. Hon som ringde mig från FK förra veckan va ju inte helt lätt att prata med . Suck . Men nu är det ordning och reda . SKÖNT .

Hämtade sen min buse på dagis och kikade förbi jobbet en sväng och sen åkte vi hem , tog de lite lugnt sen satte vi igång och baka muffins jag och grabben , Elliot ställde ut formarna helt själv så duktig =)

Imon ska vi på sång&lekstund, måste gå upp jätte tidigt då tror jag för det börjar redan på morgonkvisten! :O . hur ska det gå ;)
Bäst att sova nu då , Godnatt .

Kommentarer
Postat av: angelica

hade ni kul på gudstjänsten haha

2010-02-25 @ 15:01:01
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: karro

Lycka till med allt Jossan! Hoppas barnet föds frisk och att det nya huset blir ett trivsamt hem till er 4!

Kramar

2010-03-02 @ 13:20:12
URL: http://anilorakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0