måndagsblogg

Alicia älskling blev 3 månader igår!!
känns ju som hon föddes för 3-4 veckor sen.

Idag började Tobbe på sitt nya jobb och ja har ringt och kollat hur de går för han och han trivs redan skitbra sa han. det är ju positivt :) glad för min bejbs skull! <3

Saknar att ha honom hemma bara. Men nu ska man väl få fart på lite vettiga rutiner igen och de ska fatiskt bli skönt.

Veckan som gått var Tobbe Elliot Johan och Emil på besök i kleva gruva . Mycket spännande att lysa med ficklampan tyckte Elliot.
Jag och Karin och våra döttrar var och shoppade i jönköping. Jag köpte massa fint på Iems till barnen <3

Dagen därpå åkte vi alla till Astrid Lindgrens Värld , Mysigt , och tur med vädret hade vi =) Elliot vann en liten herr nilsson , och Alicia fick en pippi , Elliot behövde en bysse också såklart. =) En härlig dag med massa lek och bus barnen somnade på vägen hem , och jag också ;)

Min mamma och pappa har kommit hem från gotland :D så i lördags träffade vi dem och det var underbart att se dem <3

Igår gjorde jag hand och fot gipsavtryck på Alicia och Elliot <3
ovärdeliga saker att ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0