konstig

ibland måste det finnas en andledning till att folk har på sig konstiga kläder . och från och med igår ska jag aldrig mera påpeka vad någon har på sig. aaaight :)

*antingen kan det vara så att personen i fråga har flyttat och inte kan hitta sina kläder vare sej dom är i garderoben eller i påsar , för när garderoben inte ser ut som sin förra så är det inte lätt att hitta nånting.
*eller så hade personen väldigt bråttom
*eller så har personen ett eller flera barn som måste komma i första hand så man vid just det tillfället inte får tid till att leta efter det man egentligen vill ha för barnet/barnen skriker så att man tillslut bara drar på sig nåt så man slipper gå naken.

eller alla tre , som för mig igår . herregud va i helvete hade jag på mig igår till stan alltså. fan va pinsamt .
hade jag sett nån som såg ut så hade ja garvat ner mig .

suck. det är fan inte lätt alla gånger. typiskt att jag åkte in till "storstan" sådära men jag hade lixom inget val just då utan bara körde på.

det va så pinsamt. inte för ja träffade nån ja känner så men alla andra som såg mig dom tänkte nog att hon måste ju va lite konstig. det första ja gjorde när ja kom hem va å dra av mej den där jäkla kjolen som inte ALLS passade till övriga kläder .  huvaligen .

det va som lite som känslan jag fick en gång i skolan. jag hade tagit på mig mina favvobyxor och hemma hade jag vägrat inse att dom hade blivit lite lite för korta men redan påväg till bussen så tänkte man . fan det här blev inte bra...

senare den dan bråkade jag med en tjej . När jag hade för korta byxor på mig , Så jävla typiskt. och pinsamt. vi bråkade inte om mina byxor , utan en kille såklart hahaha, ja herregud. men iaf då lärde jag mig att lita på min intutition och nästa gång lägga brallorna åt sidan om dom inte kändes perfekt direkt... haha ;P

jaja det va de de.

Idag ringde min mamma och sa att hon sytt klart Alicias underbara Alfons och Milla gardiner och idag ska vi sätta upp dom sen när hon kommer . Kommer bli så fiiint <3<3

Och sen ska hon vara här och hjälpa mig lite med Alicia så jag kan slipa i Elliots rum och kanske börja måla med...

tobben min har ju skadat sig på jobbet . stackarn :( så nu blir det jag som får fortsätta med Elliots rum , köpte ju fondtapet igår med som sagt , med slingriga vägar på och blixten mcqueen och company ;)

Nä nu ska ja sätta fart här så man kommer nån vart. kanske skulle ta av mig mina normala kläder nu då och ta på mig nåt ja inte gillar för nu kommer det damma vill ja lova.

XOxO /

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är för härlig du!!!

2010-08-18 @ 19:40:16
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0