Inskrivning

Idag var hela familjen på inskrivning på MVC :) Min fina familj .
Fick titta på pysen i magen igen och den hade växt och när jag låg där så tittade jag på Elliot som Tobbe höll i famnen och han tittade på mig och på sen på skärmen och så log han. Det såg så sött ut .

Min lille pojke ska bli storebror . Sötisen.

Sen va vi nere på stan e snabbis och Tobbe köpte en tröja och jag köpte handdukar :)

Beställde kinamat på vägen hem också för vi blev akut hungriga helt plötsligt , ja iaf på mig kom det plötsligt.
Det va iaf super gott.

Igårkväll hade vi mami&papi på besök , mysigt.

Och imorgon ska vi kolla på ett hus.

Tobbe kollar på miami ink. och då blir man ju skit sugen på att tatuera sig!
Jag har ju fortfarande inte tatuerat in Elliot någonstans! Så dåligt! Men ja vet inte var jag ska ha det.
Förslag någon?

Nä nu ska ja gosa med finaste pojkarna på jorden!


Kommentarer
Postat av: Linda

Så glad för eran skull, att ni ska få en liten :)

Tänker på er!

Vad kul att ni ska kolla på hus, var någonstans?

jag tycker det skulle va snyggt att tatuera in Elliot där jag skrev Alex.! stor kram!

2009-09-22 @ 12:53:58
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: jOnna

Ett förslag bara ^^ Du kanske ska vänta nu tills den andra lilla plutten har fått ett namn så kan du tatuera in bägge två samtidigt.

Vad vad det för hus?

2009-09-22 @ 15:10:53
URL: http://yourplague.blogg.se/
Postat av: jannika

jaghar thea med liten skrivstil på axeln=)

2009-09-24 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0