ica

innan var jag & min son & min vän på ica.

där skulle Elliot prova skor tyckte hans mamma. Det slutade med att vi åkte hem utan någonting.

Haha jaa 2 åringar säger jag bara . he drives me craaazy haha.
men jag älskar honom ändå fast han är LIIITE lite besvärlig ibland.

Han har en vilja utav STÅL min grabb det kan jag tala om.

Sen har jag ett förslag att det inte under några omständigheter borde finnas leksaker att köpa någon annan stans än i leksaksaffärerna ;D

Well well .

Imorgon är Tobbe PAPPALEDIG så himla skojjsinojjsigt . För jag är ju hemma med ända till klockan 16.oo
Så imon ska vi hitta på nåt bus vi tre sa vi :) 

Nu sover mina älsklings grabbar och jag ska ta och lägga mig också och läsa i min ny inköpta tidning . SovGott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0