Städa städa varje fredag...

ja de kunde ju varit kul . om inte allt hade varit dränkt i katthår .
gud vad jag hatar att inte kunna släppa ut dessa två hårbollar .

en trea , 2 vuxna , snart 2 små barn & så två katter som är inne konstant  .

jag blir galen på allt hår. alltid när man går ut får man "rolla" av kläderna.

missförstå mig rätt , jag vill ha katterna men jag VILL kunna släppa ut dom så vi alla kan få lite space ifrån varandra.
och inte allt i hela lgh skulle bli dränkt av just hår.

här är det ingen mening med att städa för det ser likadant ut om 2 timmar iallafall.

usch det gör mej så ledsen . jag vill ju ha rent och fint . men de e bara hår hår hår och hår och hår.

suck . ja blir aldrig klar. när det är fint på ett ställe så är det fucked up i ett annat hörn känns som nån går och häller ut damm bakom ryggen på mig när jag städar. och nu är jag trött för jag har städat hela dan och trots det är det lika skitigt ändå och nu börjar jag snart jobba och det kommer va skitjobbigt bara för ja hållt på hela dan.

längtar tills imorgon istället . då ska jag och min älskade göra nåt kul istället . man känner ju sig lite tråkig mot honom också men jag antar att  det är så det är städa måste man ju ...  men de hade ju vart lite roligare som sagt om de hade blivit fint med efter då

Kommentarer
Postat av: jOnna

AW! Jag vet precis hur du känner =/ Jag lider med dig.

2009-11-13 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0