Julstök

hejåhå .

nyss kom farfar upp med en påse lego till snuffe. men just nu sitter gosis i soffan och kollar film och käkar glass .
det får man när man e sjuk. men han är i stort sett bara hes idag . min lille skrutte så skönt att det inte verka bli någon långdragen sjukdom!

och pojkens mamma storstädar men nu ska jag bara hänga en maskin tvätt torka golven och sedan är det rent och fint här och läge att stryka julgardinerna och sätta upp dom.
och då är det adventsfint här sen :)

Jag jobbar ju i helgen så då kommer jag inte orka hålla på med något sånt.
Satte upp adventsstakarna i fönsterna sent igår kväll hihi kunde inte låta bli när jag väl burit ner grejerna från vinden, det blev så mysigt så.

men jag undrar vart min fina ljusboll är ... måste upp på vinden sen och leta ligger väl i någon annan kasse eller kartong ...

Och så ska jag göra köttbullar till middag *Mm va gott*  ha det fint //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0