mycket

Min dag i ord:

Morgon
Elliot
Dagis
Jobba
Angelica
Mathilda
Glass
Övertid
Karin
Johan
Meja
Emil
Kerstin
Mamma
Pappa

Tobbe <3

Men ååh måste bara berätta att jag trillade igenom en stol idag med hela mitt ben och de gjorde satans ont , samtidigt som det var lite komiskt. § Lär ju ha värsta blåmärket där imon eftersom det redan börjat synas lite.  ScheeiijjT .

Och Elliot hade lite otur innan med när han lekte med en bil , för den snurrade in sig och fastnade i hans vackra hår , jag va när att klippa bort den ifrån hans huvud men så kom min bror på att man kunde backa tillbaka hjulen och då fick vi bort den med det åkte med en rejäl tuss med långt blont änglahår.. den sparade ju mamma såklart .

Elliot måste klippa sig snart . Han är riktigt långhårig i nacken nu , det är faktiskt dags. Det tar emot för mej att säga för jag ÄLSKAR hans mjuka bebishår , men han är ju ingen bebis längre nu , han fyller faktiskt 2 år om 22 dagar .
Ja det är sant.

Tänk att 2 år kan gått så fort . Jag fattar inte det . Jag kommer nog aldrig att förstå det heller .
Men han kommer alltid att vara allt för mig .

Tobbe jobba över idag :( Tog en fika med Angelica och Nova och Mathilda och hennes Elliot på stan , ja eller dom åt middag , men de hade ja redan gjort på jobbet ju & Elliot åt ju på dagis så vi tog en glass mumms*. Sen åkte vi till Tobbe på jobbet och berättade en liten nyhet (?)sen hem fast Elliot ville ju åka hem så då åkte vi vidare till da hood...... jaa den som känner mig vet nog vart .

Oj va klockan blev mycket. Godnatt!


vi avslutar med en bild på sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0