Im back

HEj  ,  jobb hela helgen lång .

Marknad med mina underbara grabbar igår , jag har väl berättat att dom är finast i världen :) hii*
Älska meeeest*

Partey i onsdags de va livat men ska de va så ska de va ;) , mådde ändå prima ballerina dan efter så så farligt kan de nog inte vart ändå .
bara känns så för man inte e ute så ofta nu för tiden

Det hela började med after work med mathilda & angelica , sen blev ja skit sugen på å festa ordentligt när man endå va igång lixom . Så så fick de bli. Sandra hängde med efter hon hade jobbat klart också , kulish hade vi, ja iaf jag ;) haha

Jeje , imon hoppas jag på å få gå hem vid 17.oo typ , men jag tror det brukar vara så söndagar att den som öppnar går på em.

igår slutade ja inte förren 23.45 seent juuh , och ikväll gick ja hem 20.00 . så de skulle faktiskt va lite skönt att sluta 5 imon , med tanke på att ja jobbar på måndag med :P *pjuh* hur fan orkar nån läsa detta :) hahaa . så himlaah oväsentligt för alla utan mig själv ;) 

Anyway på tisdag åker vi och hämtar Elliots nya vrålåk :) en trehjuling som jag inte har nån bild på just nu för den e i andra datorn... Men den är blå , väldigt fin. "Motorcykel" säger Elliot att det är , han är ju helt underbar min lilla skatt. 

Nej nu blir det sängen . godnatt .


i love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0