natten nu

Idag var det jobb på schemat , inte så länge dock .

Tog vårt pick&pack och åkte sen till mammi , pappa min e på konsert i sthlm .
Var hos mamma hela em. Sen kikade vi in hos Johan & Karin på hemvägen .

Alltid lika underbart å träffa fina familjen <3

Kidsen va så söta när dom alla tre stog på rad framför leksakspisen , Meja , Elliot , Emil . 1, 2 och 3 år 
Verkligen tripp trapp & trull . Finaste

Efter en härlig dag var de dax för Elliot å hoppa i säng , jag låg och läste böcker jämte honom & hade han fått bestämma så hade jag nog legat där och läst än :) , lilla bushjärtat .

Hih igår när jag skulle natta Elliot låg jag och killade han på ryggen lite sen slutade jag och Elliot hade somnat trodde jag men då sa han "killa" så sött va de , så då fortsatte jag sen somnade han så gott jämte mig min lilla underbara pojke.

Den sötaste på denna jord . 

Han är så himla duktig med och jag är så otroligt stolt över honom, på dagis tycker dom att han var jätte tidig med att prata och för att inte ens vara 2 år så kan han säga typ allt han vill . Ex på en mening han kan säga: 

"Elle åka motorcykeln nu"

Det är en 4 ords mening . Det brukar barn kunna när dom är 4 år . 

Massa kärlek till mina fina pojkar dom finaste nånsin. Älskar er mest av allt.


sååååå himla söööt

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så duktig Elliot! kram på er. Hoppas vi ses på måndag :)

2009-06-06 @ 18:38:13
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0