dags å skriva nåt

vad händer . . regn å sååå . men de gör inget för ja har inte semester förren om 12 dagar. 
Men då hoppas ja det blir fina vädret minsann :)

Jobbar idag igen , min tredje helg i rad , men nu e de söndag och sen jobbar ja inte helg på lääänge . 
Då ska jag få va ledig lite för att ja jobbat så mkt nu. 

Det ska bli jätte skönt & konstigt . *haha* Man lär nog springa förbi jobbet nån dag ändå å säga hej :)
Om vi nu inte är på gotland alla veckorna . Just de , måste ju skaffa katt & blomvakt ...
Eller om vi tar med katterna kanske ?? ...
Ceasar, mammas katt är ju på gotland nu , och de funkar bra..

Jag fattar inte hur det kunde bli så att jag jobbar så mkt , fast de blir ju pengar :) yeyy* och lönen kommer med semestern , gud va gött det ska bli. .. Ska  köpa en ny stol till Elliot , han är ju stora killen nu och behöver ingen bebisstol längre , problemet är bara att jag inte vart i jönköping på länge nu.. men så fort vi åker dit så blir det en ny... Undra om man ska ha en Tripp trapp stol , eller en sån barnstol dom har på ikea typ. Tripp trapp stol är ju ganska "stor" den andra tar mindre plats .. å vi har inte det rymligaste köket...



Men den turkosa är ju jävligt läcker eller hur. Skulle passa bra i vårt kök som är svart & vitt :) 
Men frågan är om det är dumt att köpa en sån "klumpig" stol... bara för den är fin. ? Vilken tycker du ?

Jaha . Det va dagens i-lands problem det. ha en bra söndag. Ciao .  


Kommentarer
Postat av: jOnna

Tripp trapp stol FTW!

Tjänar du på i längden eftersom du kan ändra stolen allt eftersom han växer :D

Jag skulle kört på en sån om det var jag även att den tar upp lite mera plats i köket. :D

2009-07-12 @ 13:16:53
Postat av: Linda

Jag tycker den turkosa stolen! häftig och håller med de Jonna skrivit. hoppas vi ses snart :) Kram

2009-07-12 @ 21:35:27
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Jaaa det är sant . Och Tripp trapp stolen kostar ungefär 1000:- mer också självklart ... haha men smakar det så kostar det :D

2009-07-12 @ 22:11:40
URL: http://intebarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0