Taktooo

Innan idag gick jag och Elliot till sandlådan och körde med ALLA traktorerna .
Taktoo - säger Elliot .
Soo sweet

andra saker han säger är :

Fil - iiiL
Bil - bila
Kex - kess
Strumpor - puppo
Kiss - iss

Och många många fler :)
Fatta hur underbart det är . Min lille pluttunge snackar <3 <3 <3 <3 

♥ Till min lilla kille  ♥

Du är det finaste mina ögon någonsin sett.
Ditt skratt är det vackraste ljud mina öron någonsin hört.
Din doft är det godaste lukten jag någonsin kännt.
Att hålla om dig är det underbaraste jag vet.
Skulle kunna sitta med dig i knät och hålla om dig i evigheter men jag vet att
du har 100 miljoner andra saker att göra och inte hinner
sitta och gosa jämt , men jag vill bara att du ska veta att
mamma kommer alltid finnas här för dej , vad som än händer
kommer jag alltid att ställa upp för dig , du är det ljuvligaste som har hänt mig
Är så lycklig att det var just du som låg i min mage ,
Ett liv utan dig skulle inte betyda någonting .
Jag älskar dig Elliot 
Puss Mamma ♥


Du är mitt allt ,
du är hela min värld.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin bild! kram

2009-01-15 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0