Lekparken

Idag va vi på strall&sprall , de e mysigt .

Sen träffa vi karin emil och mejjis .
Och så gick vi å åt sen skulle meja till bvc och jag tog Emil då ,
då var vi i stadsparken och busade , jag Elliot och Emil ,
i över 1½ timme. sen blev vi lite trötta och kalla så då gick vi hem .
Men det va superskojjigt den första timmen ;) dom e så roliga ihop när dom skrattar åt varann , och dom hitade en snöborg och åkte på isen och  körde karuselle och gunga gungbräda och i russukanan 120 ggr var. ;)

Men nu e jag svintrött och vill bara sooooooova .

imon ska vi va hemma punkt slut.


Kommentarer
Postat av: angelica

ja man blir irriterad, arg o ledsen. Det är svårt att fatta hur dom kan tåla det eftersom vi inte har det så här! Jag var tvungen att få ur mej lite i bloggen haha

2009-01-23 @ 22:43:56
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad är strall&sprall för något? Haha!

2009-01-28 @ 22:24:09
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0