We Kiss The Stars

God middag .

Nu vet ja lite mer om mitt framtida jobb som börjar inom kort .
Skönt ju , så man kan fixxa allt pappersarbete som blir involverat.

KARIN! jag tänker inte börja viktväkta mej förren jag blir frisk från min förkyldning bara så du vet det , Mitt start datum kommer bli : Söndag den 8/2 - Invägning . *huAH*

jA med andra ord e ja fortfarande förkyld men det blir bättre , jajjemen .
Blev inget med grannstadsåkandet idag inte , åh nej , 
Men e vi pigga imon så ska vi dit och så får vi sällskap med av Linda och Alex , trevligt värre ju :D 

Elliot är mkt bättre idag med , Så skönt för han gullet. Men ju piggare han blir destå tråkigare tycker han att jag e när inte ja e pigg , E inte alls kul när mamma inte e som hon brukar ju . Men man får göra sitt bästa .
Vi satt länge och lekte med tågbanan innan , det är coolt :)

Men nu så ligger min lillebusunge och vilar middag , och de ska ja med göra idag , att sova bort min förkyldning är min plan . Sen måste jag passa på nu när jag ännu går hemma och kan göra som jag vill :P Nästan iaf :)

Hörs sen kanske!


Min coola kille


Tobbe spelar PS3, koncentration på hög nivå .


Lille jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0