baka baka liten kaka

HEj !

Idag har Jag & Elliot bakat muffins med Fanny och Erika. 
Dom blev jätte goda och fastnade inte i tänderna Jonna ! HAHAH

Idag då skulle ja egentligen åkt till min familj i lilla samhället brevid men sen va Tobbe tvungen å ta bilen till jobbet för hans skjuts va sjuk . JAha , och då hade ja redan tackat nej till min träff med Fanny men sen gick vi endå upp till henne och skulle kolla om hon va hemma och det va hon ! Så det blev ju lyckat ändå! :)

Imon ska jag till min underbara mamma och svägerska och Elliot ska leka med sina kusiner.
Va så längesen nu känns de som, vi har ju vart förkylda hela bunten . blää de e inte kul. men nu e vi pigga :)

nääe godnatt

Kommentarer
Postat av: jOnna

Heeeeeeeey, inget slår våra fastna-i-tänderna-muffins :D

2009-02-10 @ 10:12:13
Postat av: angelica

ja det var gott, jag e så duktig på att baka haha Om du vill ha bilderna på sötisarna kan jag skicka över dom

2009-02-11 @ 20:00:24
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0