alla hjärtans dag

Elliot ligger och nanar nu , sen ska vi hitta på nåt skojjsigt med honom.

Har tagit det rätt lugnt nu nårra dagar , vi har vart hemma mest , skönt , det är mkt å smälta med dagis å det köret nu .
Men i torsdags kom halming å hälsade på och så kom peter också , de va väldans trevligt juu.

OCH igår kom min lilla söta mamma klockan halv 8 för hon skulle lämna in bilen på service så då hjälpte hon mejj och fixa iordning Elliot för vi skulle ju till dagis och så fick jag göra mej iordning i lugn och ro. det kändes lite lyxigt 

Sen efter dagis lagade jag mat och så åt mamma med oss , mitt specialar recept :) hon tyckte de va jätte gott :D och så är det också en smidig vardagsmaträtt.

Tränade gjorde jag igår med . Jag och Emelie J. tränade en timme , gud va de va jobbigt *haha*
Efteråt åkte ja hem och ducha och sån skit , sen stack ja hem till eve&peter för tobbe & elliot va där, jag sa kanske tre meningar på hela kvällen , haha ja va såå himla trött .
Men det e så mycket på gång just nu och ja går upp tidigt på morgonen och Elliot sov dåligt på natten så det va väl därför , för SÅÅ jäkla trött blir man ju inte av å träna en timme näääe. 

Fast ja ska nog hålla mej till promenader ist , bara den där snön kan försvinna snart så det blir vår och mysigt å va ute .
Ja , jag kommer alltid på nåt och skylla på :P

Ne nu blir de alla hjärtansdag mys med mina älsklingar TOBIAS & ELLIOT resten av dan . Ha en underbar kärleks dag Hejdå. 

SKICKAR EN STOR PUSS OCH MASSA BAMSEKRAMAR TILL MINA UNDERBARA FÖRÄLDRAR OCH MIN BROR MED FAMILJ , OCH ÄVEN TILL MIN SYSTER. ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: angelica

Hade ni mysigt igår?=)

2009-02-15 @ 10:52:43
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0