Underbara lördag

Igår kom visst jag och Angelica på väldigt hastigt sådär att vi skulle parta till det lite och gå ut , därför hade jag inget genomtänkt vad ja skulle ha på mej så då blev det som det blev men det va iaf jävligt kul :) .
Haha . Ja vad ska man säga.

Idag har det vart så härligt väder igen och det har vi minsann utnyttjat . Har vart ute nästan hela dan :)

Först började dagen med en utefika i lilla samhället brevid med mormor&morfar , Elliot sov ju över hos dom inatt så jag och Tobbe åkte och skulle hämta vår lille grabb så fick vi fin gårdsfika. Så mysigt.

När vi kom till stan igen så köpte vi limegröna coola hörselkåpor till Elliot som han sak ha när han åker ATV med sin pappa :) sen var vi alla ute i och vid garaget där Tobbe har fixade lite med sin ATV , halming var där med och grejjade med sin.  
jag och Elliot fixade med andra saker finns mycket att ordna med utomhus :) .
Så härligt .

Sen gick vi in och gjorde kycklingsallad och det var skitgott verkligen . sen gick vi ut en sväng till gick och handlade lite gott till kvällen . Så nu har vi haft lite lördagsmys vi tre. Men nu ligger lill älsklingen och sover . Han var så trött plutten .

Tobbe och jag kollar på en film nu så ja ska ta och sätta mej hos han nu och sluta skriva :P
Nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0