Sol sol <3

Asgött väder :D Idag ska ja till frisören :D . SKÖNT å bli av med den där hemska utväxten .  Fan :P
Min Mammis ska gå till lekparken med Elliot när jag e hos frissan, kul för fisungen som är helt galen i rutchkanor :)

Igår var jag och min babe å kollade på ett hus. Elliot lilla var hos Famo&fafa under tiden...

Det är jättefint huset MEN , det ligger lite fel ... å det känns inte bra , och sen va köket mycket mindre än vad jag trodde .. så det va med lite synd .... men annars är det verkligen perfekt .

Men , allt måste ju stämma , man ska ju ändå bo där ett tag e de ju meningen och då måste det ju verkligen verkligen kännas helt rätt.

Nä nu ska ja ta å käka nåt och fixa iordning mej för snart får vi besök . Bye!


Min bebis Elliot <3 Tänk va stor du blivit nu mammas älskling.


Kommentarer
Postat av: jOnna

Ooh jag ska med klippa mig, ska bli så skönt :D

Hoppas du blev nöjd =P. Ooh ett hus! Hoppas ni hittar ett annat hus som passar er :D

2009-05-01 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0