Skönt

Här sitter jag nu i värsta myskläderna och göttar mej över att jag vart på spinning idag och så har ja jobbat X2 idag med .

Hall städning blev det visst ingen :P men man kan ju inte hinna med allt tyvärr .
Fan om ändå dagarna kunde vara lite längre . Det är så mycket jag vill göra men hinner aldrig med allt jag vill.

Imorgon ska jag och Elliot vara tillsammans hela dagen <3 mammas hjärtegull

Ska gå å lägga mej nu , Hoppas fan jag har gått ner tills imon :S e SKIT orolig. Blir så lessen annars :(

NajTTTiiii

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är verkligen skit jobbigt det där med pengarna. Jaha va synd! Skulle varit roligt om du kom ju.

2009-04-09 @ 15:22:14
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0