God Morning

idag verkar bli en härlig dag igen . synd att man jobbar sånna fina dagar men jag var ju ledig igår och då var det ju med underbart väder . Så jag ska verkligen inte klaga.

Får va ute lite sen i eftermidda när jag hämtat lillpluttas från dagis.

Igår gick vi & linda och alex på öppna förskolan i lilla samhället brevid. Där satt också karin och meja , så efter det tog vi en promenad i solen väldigt härligt och behövligt , eftersom det bjöds på chokladpudding på öppna förskolan :s men vem kan motstå det? Drack bara vatten till sådetså!

Men idag ska jag nog på spinning, behöver verkligen det så jag antar att det e bäst ja hänger med där . Angelica som tjatar :) Hihi*

Igår gjorde jag värsta vårrensningen i min garderob .
Tog bort alla gravid kläder och XXXXXL . och så tog jag bort lite XXXS kläder också . Ja i min garderob kunde man verkligen hitta lite av varje . Något som skulle passa alla helt enkelt . LOL . 
Numera passar kläderna där inne bara mej . Som det ska va . 

Slängde lite,ska skänka mycket och endel ska upp på vinden . Va nöjd man e med sig själv efterråt alltså , och att inte längre behöva plöja sig in i vår garderob längre och försöka hitta nåt vetigt å ha på sej, fast allt ligger hullerombuller , det är ju inte fel det heller :)

Dagens projekt är hall-vår-rensning.
Japp, vår hall svämmar  över av jackor och väskor och påsar och vantar och mössor och skor.
Det är vad jag ska ordna med när jag kommer hem sen.

Nä nu ska ja äta frulle och väcka världens finaste pojke som ligger och sussar så sött i rummet här brevid <3 <3 <3


FINAST

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det gjorde verkligen skit ont. Tack tack! Kommer du på lördag? :)

2009-04-07 @ 13:06:22
URL: http://brunettemmi.blogg.se/
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig - rockefella ! tävla gärna!

2009-04-07 @ 18:02:27
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0