dax för lite update kanske

innan folk tröttnar :P . jag har inte haft nån skriva lust . 

Denna veckan har bestått av jobb jobb jobb & så jobb idag med . Men det är bra för ju mer man jobbar destå mer lär man sig.

Men igår fråga Mathilda om ja skulle med och träna . Ja va fan tänkte jag , man pallar väl 30 min spinning , Men sen va de visst 45 min . och sen har jag en fising hemma som sovit lite galet natten innan och så jobba ja kväll kvällen innan och sen dagen efter och sen iväg till städ jobbet och sen hem och iväg och träna.

Nä det blev för mkt igen . När ja kom hem sen va ja helt slut , orkade ingenting .

Träffade Linda & Alex i onsdags med ju! , 'Aless" säger Elliot :) Elliot längtar tills han och Alex kan börja leka på riktigt, men dom e så söta , Alex ler och tittar efter Elliot hela tiden och det gillar Elliot och ler tillbaka och ger Alex  nån grej .

Nä nu ska ja äta frulle och fixa te mej sen ska jag och dagispojken iväg . Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så söt Elliot när han säger "Aless" :)

Alex längtar med tills de kan börja leka!

hoppas vi ses på måndag! kram

2009-04-17 @ 21:17:43
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0