Snö ! :)

Tänk att det kom snö idag . Jättekul ju :)
Fast vi har fortfarande sommardäck på bilen och snacka om halt i nysnön eller , gud asså
körde typ i 20 km/h för att inte få sladd typ hela tiden :P , va as rädd att ja skull köra in i nåt eller nån.

Sen skulle jag ju jobba (som jag gör nästan varje kväll tråkigt nog)
och då har ja foppatofflor på mej som jag tar på mig hemma och kör till jobbet med , och dom hade jag på mej idag med haha men det va ju massa snöö på marken så det åkte in snö genom alla hålen på tofflorna så jag fick gå på hälarna för att bli så inte blöt som möjligt *haha* .

Va ute hos mamma idag med och Karin ooch barnen ;) och de e alltid lika kul :D

IMON BLIR DET ATT ÅKA PULKA OM SNÖN E KVAR!!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja usch va äckligt, att bli blöt om fötterna.

Tänkte jag skulle försöka skriva nå`t, hoppas det

funkar. Jätteroligt när ni kommer och hälsar på gamla mormor, fast ibland blir det lite väl stimmigt. Ska vi tvätta i tvättstugan denna veckan?

Vi hörs imorron (måndag). KRAM Mamma





2008-11-02 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0