i Bullerbyn

skulle skrivit igår egentligen , men glömde visst det sen :P .

i onsdags åkte jag och Elliot till Jenn och vi hade askul :) hon e lika knäpp än :) precis som jag .
haha . Elliot och jag sov över hos där och så åt vi taco på kvällen och sen åkte vi hem torsdag morron.

På vägen hem åkte vi förbi Bullerbyn, lite coolt ju , där stod dom tre husen som man sett på film.

Tobbe kom hem igårkväll också och nu är han utbildad väktare :) Så nu ska han börja jobba lite helg som väktare till att börja med sen får vi se när det blir mera. Han har ju fortfarande kvar sitt andra jobb med fast där hade dom varslat massa folk idag!! Fast Tobbe ligger bra till där ändå för det är många som "ska" gå innan det blir hans tur för han har vart där längre än många. *puH* tur det.

Så min älskling har dubbla jobb nu.
Och jag har fullt upp med mina jobb? som jag inte vet om jag har kvar eller nåt för det är så rörigt allt men det är det jag håller på å fixa idag .

Har vart på försäkringskassan , arrbetsförmedligen , ringt min chef , ringt barnomsorgen , ringt huvudkontoret och massa och jag ska fortsätta med det nu . jippii för det är så otroligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0