8 Mars

Godmorgon! Jag förstår inte vad som har hänt med mig , nuförtiden är jag jättetrött på kvällarna och går och lägger mig vid 10 halv 11 på kvällen och så går jag upp , som idag 07.34 .

Det är verkligen inte likt mig . jag som inte brukar vara människa förrens efter klockan 12 på dan.
Jag menar det är ju inte Elliot som väcker mig heller , han sover som en liten gris <3

Jag har redan hunnit med att duscha av alla våra blommor och krukor så vi kan ta med dom till vårt hus när de torkar . Sen tänkte jag faktiskt ta ner lite gardiner här idag och tvätta .

Så det är min dag , mammas hjärta ska till dagis och leka , mormor ska ta honom dit , så snällt .

Helgen som gått har vi varit i huset mest hela tiden . Där har det städats för fullt , tack mamma & pappa för er hjälp jag vet faktiskt inte hur det hade gått till utan er hjälp . Själv är jag ju lite^ klumpig och dessutom är jag täppt i näsan igen<< så man är ju inte så effektiv som man önskar man kunde vara .

Tobbe har målat taket på övervåningen & så överraskade han med att ha målat taket i hallen också , pappa var också med och målade igår . Blev så himla himla bra , hur snyggt som helst . Men vilket jobb , det var inte lite tak att måla =) bilder kommer sen , för kameran är ute i huset nu . 

Jag & Elliot har spenderat kvällarna hos min mamma & pappa när Tobbe har vart och målat stackarn har knappt haft nån helg.

Nu blir det morgonmys med min goskille i soffan framför barnprogram *love* // XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0