beautiful

Regnar idag , inte så kul men hoppas på fint väder i helgen !! det är viktigare

Elliot har vart på dagis och lekt idag och så hämtade jag honom lite tidigare idag, för sen kom angelica och barnen hit. Elliot och Nova röjde på :)

Så nu är han trött och kollar på film, snuffe <3 . Och jag tänkte fixa oss lite mat .

Tagliatelle och pastasås med kvibilleost bacon och ärtor . Sviiingott är det . Har verkligen längtat , för jag vågade inte äta den när jag var gravid , man ska ju va försiktig med ostar då , är väl ingen fara när man värmer upp det men ville inte iaf .

Tobbe vilar lite efter jobbet och Alicia också <3

Tobbe har fått nytt jobb så idag sa han upp sig från sitt gamla :D GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING
Är så glad för hans skull --<-@

Jag har slarvat bort min pincett :(
Och häromdan tappade jag nagelklipparen i toan :S
men jag har köpt en ny nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0