V 33

Tiden går =) . Hade planer på att köpa en tvillingvagn i början på veckan men jag tror nog inte vi behöver det nu ändå . Ändrar mig hela tiden känns det som , gah * hur vet man vad man ska göra får väl köpa en sen om vi märker att vi behöver en.

Igår kväll satt jag och kollade på förlossningskliniken igen och jag fattar inte varför jag måste kolla på det för man blir ju rätt..  jaa, obekväm av att titta på det . Man blir väldigt påmind om det oundvikliga, minnen blir så verkliga... Anyway det ska nog gå bra hoppas ja ju såklart och det är ju bara en dag av ens liv lixom . Man får stå ut helt enkelt , jag överlevde ju sist och det var ju värt det .

Fick låna lite mammakläder av Karin igår . Så snäll =).

Nä nu blir det frukost och idag ska ja vara hemma och ta det lugnt , jag vet inte vad klockan var när Elliot väckte mig idag för ja orkade inte kolla , när jag sen efter mycket om och men lyckades ta mig upp ur sängen var klockan 7.45 . tiiiidigt*

Blir att vila lite sen när skruttis är på dagis och sen ska vi ner till banken en sväng .
Fredagsmys ikväll , mys på hög nivå med mina pojkar *love*

Kommentarer
Postat av: angelica

Det var inte snällt av han=) Nova väckte mej vid nio. Hon stod o sjöng helt naken i sängen. Då kan man ju inte bli kinkig haha

2010-02-28 @ 09:51:16
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0