Jag

har vart hemma hela dagen och inte orkat göra nåt. Och så kom eftermiddagen och kvällen och då vart jag super pigg och då gjorde jag allt . Och det jag undrar mest nu är vad de va som satte stopp för mig tidigare på dan.

Tvättat massa kläder , jag tvättade inte nåt hela förra veckan. Jag bara packade/rensade så nu behövdes det tvättas här.

Imon ska jag och lillebus ta snowracern ner till stan och åka buss (om det nu går några) till lilla samhället brevid och hälsa på kusinerna och äta våfflor har vi bestämt :)
Sen ska vi hälsa på mammi&pappi innan vi åker hem det är ett måste ju,
Tobbe kommer med sen efter jobbet och ska väl skotta vid huset , kommer så mkt snö hela tiden ju . Bäst att hålla efter så gott det går .

Och jag undrar när min bloggdesigner hade tänkt göra om min blogg *HOST* samma person skulle ringt mig ikväll. somnade kanske ?


Kommentarer
Postat av: jOnna

OMG jag känner mig träffad. Jo jag sa att jag skulle börja när du kommit på hur den ska se ut, annars får du bara döskallar [jag menar bakgrund och kanske en ide till din hedder och vilka färger det ska vara]:P Och ringa glömde jag bort såklart -.- jag testar att ringa lite senare idag^^

2010-02-23 @ 12:47:24
Postat av: Cecilia Fridh

Hej.. Å det är så kul att ni hittat ert hus nu och att det blev i lilla Anneberg är ju bara ett plus ju. Så underbart roligt.

Perfekt sen att ha barnen på tomtestugan ju.. Hii Granne med huset..

Jag är ledig i mitten av Mars lite mer än nu skulle vi kunna träffas nån gång då??

Kram

2010-02-23 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0