trött på det här

Okej nu vill jag seriöst bli av med min förkyldning , det är inte kul nånstans . det enda positiva med att vara förkyld nu är att jag förhoppningsvis kommer va frisk ifrån skiten i helgen. tobbe är med förkyld . skit tråkigt . är inne på min 3:e förkylda dag nu så snart måste de ju va borta . ja , det måste det .

Fick ett härligt besked på telefon nu som gjorde oss lite piggare iaf :D
nästa vecka ska dom börja med badrummet  *wiiiiii*
Förhoppningsvis ligger vi inne på BB när dom håller på med det så vi inte märker *höhö* tänk om man skulle ha sån tur ?

en vecka kvar tills BF <3
7 fjuttiga dar . idag trotsade jag min förkyldning med att dammsuga ur bilen och satte i elliots stol igen och så också satte jag i en bilstol till bebis så nu är vi redo där med .

och angående vårt hus och allt det här vi har att göra (tapeter och golv) får jag nog ta och fejsa att det inte kommer bli klart innan bebisen kommer .
vi kommer nog hinna sen , vi ska väl bo här nårra år i guess .

vi har iallafall fått så fint på övervåningen =) STOOR skillnad , önskar att ja orkade lägga upp nån bild nån gång så ni kunde få se , men jag har fullt upp

nä nu blir det att gå ut på gården en sväng med min underbara grabb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0