lillebror eller lillasyster?

Det är dagens fråga till min son , vet inte hur många som frågade det under dem 2½ timmarna vi var ute på stan idag .

Elliot svarar lillasyster . Det har han bestämt sen länge =) . Men nog blir han blir lika glad för en lillebror =).
Bara det är en bebis så, våran bebis , jag längtar något otroligt mycket efter att få se han tillsammans med sitt syskon mina båda älsklingar tillsammans. Kan det finnas nåt finare?

Sista dagarna så är bebis det det enda jag haft på hjärnan , det är ju faktiskt dags jätte jätte snart , snart så har vi fått en alldeles ny liten bebis . när ska du komma du lilla . vi längtar nu , som bara den , om 10 dagar är du beräknad , och det känns som en evighet just nu .

Annars mår jag faktiskt riktigt bra förutom att jag känner mig som världens klumpigaste sak.
längtar efter att få vara lite mer smidig kan jag säga.

De flesta verkar faktiskt tro att det är en flicka denna gången , men det sa de flesta sist med och då var det ju min underbara prins som låg där i . han lurade alla nästan =), utan pappa och några till.

Och vad tror jag , jaa ska det bli en flicka denna gången eller är det en pojke till ?
Jag tror det är en flicka efter vad jag såg på UL men efter hjärtljuden tror jag på en pojke.

Fast å andra sidan så är det ju inte jättelätt att se på UL och hjärljuden har legat på 140 precis på gränsen typ hela tiden. så vad ska man tro jag kan inte tro nånting , jag vill veta.
Och det enda jag vet är att även om den här bebisen i min mage har en snutt eller inte så älskar jag den otroligt mycket redan .

Är hursomhelst supernyfiken bara för skojsskull på om det är en pojke eller flicka . det är ju superspännande och ja är såå glad att ja inte fuskkollade upp det =)

***********************************************************

Idag tog jag och Elliot bussen in till stan och i bussen vart det 600 grader varmt och när jag skulle gå ur bussen insåg jag att hela jag hade förvandlats till en vattenpöl så jag fick rinna ur bussen istället.... eller nåt .
Väl ute i friska luften blev jag efter ett tag normal igen mötte upp Angelica och Isac och man blir ju inte lite bebissjuk när man får träffa en sån liten goding , vi gick in och skulle äta på jobbet och då höll jag på att brinna upp igen . Helvete va svårt de ska va . Sen vart det nära SÅÅ nära att jag hade fått ta bussen hem igen men DÄR fick det bannemej räcka,  åkte skönt bil hem .

Kom hem och blev allmänt superslö , men fick sen fart i mig själv och tog en HÄRLIG promenad hem till mammi&pappi som blev jätteglada för besöket för dom var också vårtrötta och tillsammans hade vi jättekul istället och blev så pigga och glada Elliot och morfar spelade fotboll och busade som galningar i vanlig ordning =)
Sen åt vi kvällsmat där och så följde pappa oss hem . mamma har lämnat tillbaka lilla hund nu så hon kom hem igårkväll .

Nää nu ska jag krypa ner brevid min underbara grabb och sova lite . imorgon är det dagis dags och jag ska vara hemma och vila ut mig lite . Känns i hela kroppen att det är behövligt . Det är nog ett tecken ;) haha .. nattinattiii


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå vad mysigt! Längtar tills vi får en till liten granne =) kram!!

2010-04-13 @ 22:14:33
URL: http://www.llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: josefin

hihi ja det blir mysigt =)

2010-04-15 @ 09:18:34
URL: http://intebarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0