min trötter

Ja idag så har ju min blogg dagen till ära fått ett nytt utseende.
Det gillar vi.

Annars gick vi upp tidigt idag, kl. 8 var vi uppe och det är inte likt oss. Gjorde oss iordning och sen iväg till jobb & dagis. Dagen gick fort .

Är så trött på missuppfattningar hit och dit. det blir så fel.

ÅÅeh han va så söt innan Elliot,  vi va i köket och jag skalade och skar ett äpple i småbitar för Elliot var lite sugen på det.
Gissa vem som somnar på golvet ?! Då är man trött . Lille plutten, så äpple får det bli imorgon istället så fick det bli sängen och välling nu.

Nej nu ska jag göra en inköpslista. Så ska min Tobias åka och handla snart . Love U.

Mina grabbar e så fiinaa <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötnos :)

Och vilken fin blogg du har!

kramar

2009-09-16 @ 19:46:03
URL: http://www.llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: jOnna

Aww va sött :D

Och du jävligt snygg blogg.. nu kanske du kan fixa min? hihi

2009-09-16 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0