Kalas & Rosa band

Jag har fått en ny knäckebröds fetish (stavas?) kan man skriva så förresten??
Världens godaste knäckebröd är Leksands normalgräddade knäckebröd med bregott på.
ååå* super gott.

För en tid sen , kanske ett halvår sen va ja ju tokig i sånt wasa frukost knäcke det med vallmofrön på... haha . dem föråt jag mig på på 2 veckor.

Vi får se hur länge jag gillar dom här . Vanligen äter jag aldrig knäckebröd .

IDAG så har dagen sett ut att jag jag bland annat har köpt ett jättefint mopp-set . Det är ROSA och i och med det köpet skänkte jag lite pengar till ROSABANDET. Känns bra samtidigt som jag kan slänga ut min fula mopp jag hade innan och ersätta med ett riktigt läckert rosa.

Mer om dagen så var eve & peter här , sen skulle eva iväg och dansa , och peter stannade på kvällsmiddag , Flygande Jakob . dAMn vad gott det är. Fick två urgulliga ljuslyktor av dom som dom hade köpt på öland .

Har massvis med ljus tända nu , SÅÅ mysigt är det . Vanilj ljus dessutom så det luktar underbart gott här.

Igår var det dagen då vi överraskade min söta mamma på födelsedagen , hon anade ingenting , och vi har lurats och smusslat och tur var att dom var på mallorca en vecka annars hade det vart svårt att genomföra detta tror jag , på bara några timmar fick jag nog lägga ut 10 vita lögner bara för hon inte skulle misstänka nåt.

Förlåt för det men det var ju för en god sak.

Och VAD glad min mamma blev.
Oslagbart. Lika underbart som när pappa min fyllde jämt . Många lycko tårar.
Så härligt . Det är sååå värt allt . Hii . Blev så perfekt.

Och fast att det va mamma som fyllde fick barnen fina träleksaker ifrån spanien av mormor&morfar .
Elliot fick ett jättefint domino , det första han gjorde när han vaknade idag var att börja leka med det.

Det är skönt att dom är hemma nu igen <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint med rosa :)

På onsdag ska vi på mammaträffen i nässjö, men på eftermiddan har vi inget. Du kan väl ringa imon kväll så kan vi prata :) kramar

2009-10-05 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0