nu så

ja nu e vi i stort sett friska. skönt det . lite snorigt är det fortfarande men det får gå ändå . alla är väl lite snoriga nuförtiden typ...

imorgon ska min prins till tandläkaren , för han slog i sin tand igår :(  undra hur det ska gå eftersom han blir jätte arg när man vill titta i hans mun , jag vet inte ens exakt hur många tänder han har , han blir vansinnig när man vill titta efter , fast han har hela munnen full med tänder typ så han har nog nästan fått alla mjölkisar kanske är 4 han inte fått av 20 . 

Efter det ska ja till jobba och Elliot ska till dagis. blir kul för honom vi har ju vart inne nu i två dar och för Elliot har vart sjuk .

Men nu har han börjat klättra på väggarna och det är ett tecken på pigghet :) skönt.

idag åt vi fina middagen , med inspiration från mitt jobb , fetaostfyllda färsbiffar , klyftpotatis & tzatziki.
blev kanon bra , och hade ja inte vart förkyld hade det nog smakat ännu mer.

Till Elliot gjorde jag miniköttbullar och så fullkornsmakaroner till , det är ju det enda som passar herr finsmakare och är det det han vill ha så får han det , istället för att han inte äter nånting alls . Han har vart helt omöjlig med maten såå länge nu , men nu börjar det vända äntligen :)
innan va de bara välling och yoggi som passade , man blir orolig som mamma då , men han åt ju det iaf , alltid nåt . tänk om inte de heller hade dugt (stavas?) , de hade inte vart bra.

nähej , nu ska jag ta mej lite kvällsmat här . god kväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0