morning

jaa idag vart jag förvånad när jag såg att klockan faktiskt var halv 9 när jag vaknade.
kändes inte som den va mer än sju typ. och älskling , han vet ja inte ens om han vart hemma inatt för jag hörde inte ett knyst av han... men nån hade iaf flyttat hans nya mobil så jag antar att han vart här en sväng iaf.

Stackarn , han har jobbat inatt på sec, och sen började han halv 7 på qpc . och igår jobba han dagen på qpc också.
han e otrolig , man undrar hur han orkar.... om han nu pallar hela dan idag.

Jag e lite trött idag faktiskt , och varm som fan...

Igår kväll va Fanny här , och vi åt oss proppmätta på melon :) haha

Idag ska jag till Jönköping med Linda *weii* ska bara se om vi kan få in 2 barnstolar i samma bil men de ska la inte va nårra problem sååå , dom kommmer om 2½ precis .

Min lilla busunge till son ligger fortf. och sover . För han har kommit in i en"vägra gå och lägga sig" period tror jag.
Hur göööööör man lixom , när dom vägrar sova? Kan nån berätta det för mig . Vad är rätt och vad är fel ... Ne men , man känner sig så hemsk när man intar 5-min metoden , och ens barn får ligga och skrika 5 min , sen går man in och så blir det likadant igen , han vägrar ju sova lixom vägrar att koppla av och känna efter om han e trött.... ääähh ja vet inte........

En sak har jag iaf kommit på att grabben INTE ska sova på dagen... det blir nog bättre då , han sover typ aldrig på dagen när vi e hemma , men på dagis gör han jämt det , och igår hade han vart på dagis... så jag måste säga till dom att han inte får sova när han är där.... om han inte är SUPERDUNDER trött då såklart..

Nä . nu ska ja ta och tömma min kamera och käka frukost, och här kommer min söta son som vaknat ur hans skönhetssömn och stigit upp alldeles själv <3 se bild


god morgon världen :)



 pussgurka <3

Kommentarer
Postat av: jOnna

Hihi, han är så söt :D. Och han har blivit såå stor. :D

2009-05-26 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0