Fina dagen

Tobbe sover än , han jobbade ju inatt. De va så mysigt när jag vaknade till lite kl. 7.00 så låg han där jämte mej , min underbara <3 .

Elliot vakande vid 10 typ ,så skönt , fast ja trodde klockan bara va 8 eller nåt ändå . hehe , då åt vi frukost , macka och yoggi med rispuffar , Gott.

Tänkte springa ner på stan idag och köpa lite kläder , Elliot skulle behöva lite T-shirts med för de fanns knappt nårra fina kvar i lådan ... dax å tvätta lite då kanske.. haha fast de e roligare å köpa nya ;)

Ikväll ska vi ha lite spelkväll så man kanske skulle köpa ett nytt spel nere på stan idag med?
OCH JA Mathilda , nu vet alla som ska vara med om det ;) Hahah*

Sen behöver Elliot en ny spargris för han har slagit sönder sin han fick en gång , den var ju i poslin så kom han och gick med den en dag när han hade stoppat i pengar i den så gick han i hallen där vi har klinkergolv och så snubblade han till och sen va inte spargrisen så hel längre kan jag ju talöa om.... typiskt. Så han ska ha en fin i plast tänkte jag , typ en barbapappa spargris..,, om ni sett en sån nån gång.... fast dom e svindyra... yeah well vi får se.
Finns la inga sånna i denna stan ändå.........

NEj nu ska vi ut i fina vädret, jag och min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0