alltsååå

det här va ju skit med .

jag har bara vart lite förkyld i näsan idag , och ja trodde min förkyldning skulle försvinna helt tills imorron

M E N

så somnade ja innan *host* efter jobbet ... (jajaja men de va inte meningen) nu till saken :

När ja vaknade va ja aldeles konstig i halsen!!!!!!!
WTF??!?!?!?!

såååååå ....... nu har ja fått nån jävla rethosta , eller ja känner att ja e på väg å få det för de e irriterande i halsen All The Time. .......... gör inte ont men stöör sej...


=

idag har ja jobbat , sen kom ja hem och så gick ja och mina snyggingar till affären . Thats iT . 
imon , blir det utedag , vi ska ner på stan , elliot har pratat om lekparken idag så de blir nog en sväng dit imon med, sen vill han nog åka lite atv med ... min lilla motorkille .. sötast*  

Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig!!



Kram

2009-05-14 @ 22:30:29
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0