idag & igår

idag har det vart jobb för min del , det går bättre å bättre hela tiden .
Det är så kul .

Har precis lagt prinsen , vi tog en dusch innan så nu e vi så rena å fina , och imorgon ska vi ha sovmorgon för varken mamma ska jobba och Elliot ska inte till dagis , så vi får en mysipys dag <3 

Det hade gått jättebra på dagis idag. Min ljuvliga lilla grabb.  Är så glad för hans skull.
Visst är det fortfarande tårar när jag går på morgonen men idag när jag kom och hämtade han efter jobbet så va han på sånt toppen humör , kändes väldigt skönt att se . Det betyder ju att han inte är ledsen hela tiden utan bara då ja lämnar han. 

Måste berätta en rolig sak .
Igår när jag och Fanny va och fikade på stan så satt vi vid ett jättelångt barbord , och snackade massa skit om allt , och då iaf när vi va mitt uppe i samtalet kom de en människa och satte sej 1 stol ifrån mej , vi baahh ööh .
Det fanns typ minst ett ledigt bord hon kunde satt sigs vid istället.
Och där satt vi och assgarvade åt att hon satte sej just där , vi kunde inte hålla oss fast hon fortfarande satt
ijämte oss för det kändes så himla konstigt ,   

Haha . Kanske inte låter så kul men de va de =) .

Köpte med mej en PrinsBakelse hem med till den vackraste prinsen av dom alla ,  så han satt och smaskade i sej och sa mmm MMm m mmMm heeela tiden *hihi* och så fick han ett litet paket också , Max Bil (bok) =) .

Ajaa . Ne nu ska ja kolla på tv, och imon ska jag träffa min mamma , hon ska hjälpa mej med lite papper å sånt träligt . blää . Snackade med Emelie L. innan med , och hoppas att vi kan pricka in och ses nån dag som vi tänkt nu ett bra tag.

Ha de fint / J


underbara unge mamma älskar dej


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alla säger jämt det att jag avslöjar filmer som dom inte har sett haha! Men den va bra.



Det är bara bra här. Hur är det själv då?

2009-03-04 @ 18:34:46
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0