energiklubben & 2 ords meningar

här sitter jag , ska bara skriva lite snabbt , för ja e så trött.

Men här är det hiiiiigh life måste ja säga , tobbe hoppa nyss på min "leg magic" haha JA , jag köpte en sån en gång :P
och Elliot springer om kring och lyfter ett fullt blöjpaket och skriker "AKTA DEJ" , Lilla snigel du vet :)
Min sötunge , har börjat sätta ihop 2 ord . så duktig .

Idag satt han och tittade lite i fönstret sen sa han : Hedå vove . (hej då vovven)
Så tittade jag ut och då gick det en där näere med en hund.

Hiihi . Så gullit ju. Idag ska ja gå å lägga mej ganska tidigt. Känner mej lite små förkyld med de tar på krafterna .
Ha en fin fredagkväll nu ska ja mysa med min vackra familj.

Kommentarer
Postat av: jOnna

Neeeej! Va gulligt :D Jag vill med ha barn när jag läser din blogg ;D

2009-03-06 @ 20:06:19
Postat av: angelica

Haha vad är en leg magic? Va duktig han e lillprinsen. Han säger nog snart Angelica är bäst också=)

2009-03-07 @ 10:50:06
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0