En runda

Det blev en runda på stan för oss idag med Mathilda och hennes Elliot , och så lunch på thimons .
Sen bar det av till lekparken , för min Elliot hade pratat om att få gunga ända sen imorse när han hörde att jag sa det till hans mormor i telefonen.
Dom hör allt dom dära små . Jag lärde Elliot säga rutchkana idag med, susukana säger han ungefär . Så duktig juu!
Men lekparken blev ingen succé idag tyvärr , djupa vattenpölar och slask överallt nästan , så vi var bara där en halvtimme eller nått sen åkte vi hem och värmde oss.

Väl hemma sen så va Elliot på bushumör, Han sa: "leka" ,
och då sa jag nånting i stil med : ja nu kan Elliot leka
och då sa Elliot : "Mamma leka" :D Hihi*

Så underbart . Mamma leka , han sa till mej att jag skulle leka med honom .
Den som läser detta och inte har barn tycker säkert att jag överdriver .

Men det är stort. Riktigt stort .
Min fina kille är så dukig. Min älskling på jorden . Världens finaste lilla människa i världen.

Kommentarer
Postat av: jennifer

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se

2009-04-07 @ 11:15:32
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0