LöRdAg 27 JuNi

Tjohw .

Jobbade igår sen gick vi ner till öltältet en sväng jag och mathilda .
Träffade emelie & petri & dansade lite med dom . 

Tobbe va inne i tältet med och så sen gick jag och ställde mej hos han .
Sen yrade vi ut en sväng och åkte lite amazon och va inne på high quality för de va värsta kön till hotellet och vi stod typ längst fram men dom släppte inte in fler . Hotellet i Nässjö va fullt... de kan ju inte hända så ofta .

Tog en pizza , hawaii barnpizza . så jälvla god va den.. ja hade ju inte ätit nåt vetigt på typ 12 timmar.

Sen fick vi skjuts av en hobby-taxiförare hem. Haha . 

Elliot plutten han sov över hos farmor & farfar och det hade gått jätte bra . Duktig min lille kille. 

Så ja ska göra mej iordning nu för jag börjar jobba vid 13 och ja måste bara gå hem till dom och säga hej till Elliot innan jag börjar för annars får ja inte träffa honom förren ikväll och då har jag inte träffat honom på över 24 timmar och jag har aldrig vart borta från honom så länge så jag lär ju bli alldeles Elliot-sjuk annars <3 my love :)

Ha en bra helg // xoxo j 

 

baby boy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0