Hej alla glada

Idag var vi i stoora staden 4 km härifrån , eve&peter köpte ny jättefin bil .
och jag köpte ett jätteläckert rosametallic ljusfat - ich liebe .
Och så ett SIDeBoard , som återigen fanns i IKEAs lager.
JAA!
Ska försöka få in mer rosa detaljer här i tvrummet . Passar jätte bra härinne . 
Min röda fina blomma får flytta in i ett annat rum helt enkelt. It does'nt fit in here anymoore.

Och så tänkte jag köpa en skitsnygg skjorttunikaklänning men sen när jag fick på mej den insåg jag att jag hade på took för korta ben och det såg ut som en pyamas på mej . :( synd.

Men jag vet exakt vad jag ska köpa för nytt klädesplagg denna månaden , men det avslöjas inte förren den är inhandlad .
Vill ha en sån . dom e skitfina ^^ och verkar grymt bekväma fast snygga . Åh va ja längtar nu .

Ska klippa mej nu snart med :D JiHuuuu* Och så blir det färgning med , slingor eller hela , who knows ?
inte jag iaf för jag kan inte betämma mejj

Thats it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0