Nu blir det snart.

Min pluttas ska börja på dagis snart . Jätte snart .
Jag är livrädd. Jag ångrar mej. Jag vill inte.
Han e ju så liten OCH underbart SÖT , min prins.
Kan det inte alltid va han och jag?
Kommer sakna lilla hjärtat.
Och kommer slänga mej på honom när vi äntligen träffas sen.
Mammas älskling........


SHoppat idag :) Hittade massa fint .
Jag och Elliot åkte och hämtade Linda och Alex sen åkte vi till Eksjö och handlade . Sen hälsade vi på hos mommo&moffa <3

Jag köpte 3 nya tröjor till mej och Elliot fick tre tröjor med , typ dagiskläder , lär ju behövas nu.
GAAAH ** nu kom det igen , dagis hit dagis dit.

MEN DET KOMMER ATT GÅ BRA , HAN KOMMER HA KUL .
eller hur!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha du va nog full:P

2009-02-03 @ 19:45:19
URL: http://brunettemmi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Okej, låter skoj! När är det, och var?Skulle man gå på =)



Så Elliot ska börja dagis? När då? Vi ska skola in Elliot i slutet av Mars =( Fick en plats på den avdelningen vi sökte, då har man tur!! Haha.



Kram!

2009-02-04 @ 13:03:47
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0