Saffrans Te & Änglar

Sitter här och tar det väldigt lugnt . Dricker saffrans te och det kan jag säga är sjukt gott ,
känns som man äter en lussebulle :)

Som vanligt så blir inget som man tänkt sig.
Men som tur är så kan det ju bli bra ändå.

Längtar och är lite spänd på hur det ska bli efter helgen den 8 januarie *hoppas* ja mitt hjärta kan inte hoppas meer . det skulle vara det bästa -

Men jag hoppas inte dagarna går för fort till dit ändå för nu får jag först njuta lite av lyxen att ha min favorit tobbe hemma hela dagarna för han har ju julsemester .

Ikväll är det filmmyskväll planerat <3

älskar mina pojkar , Tobbe & Elliot <3 och lilla bus i magen som fått vara med om mycket redan som tur är ligger du skyddad i massa vatten . hoppas allt är bra <3 lilla hjärta .
min familj är mitt allt . och tack till alla som var med och fanns för mig igår , det betyder*

änglar finns överallt och dom ser ut som vanliga människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0