Lördag morgon

fint väder idag verkar det som . himla gött. idag ska vi grilla igen nämligen . mums.

och ja e så ledsen för att jag inte kunnat höra av mig till dom ja lovat höra av mig till men min mobil är spårlöst försvunnen och däri e era nummer : / .

i Torsdagskväll så va ja på tjejmiddag , med mina gamla klasskamrater.
Bland annat en klasskompis som slutade och flyttade till danmark när vi gick i 5an!!  
Vi hade jätte roligt hela kvällen . Haha , man har så många roliga galna minnen med dom .


Så igårkväll blev det mys med familjen, film & godis . myspys med lilla älsklingen liggandes i knät . <3 <3 <3
mammas finaste.

Neh nu ska ja njuta av denna härliga lördag , nästa helg är det jobb som gäller för mig ju , fast jag börjar ju redan på Tisdag.  har gått megafort dessa tre veckor. men de har varit underbart.

KRamis*^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0