Lediga Måndag och solen skiner

så härligt!

har jobbat hela helgen och känner mej väldigt sugen på en ledig dag :) och kan den bli bättre när jag får tillbringa den tillsammans med min ljuvliga son ?

nej . det kan det inte :)

ska ta en tur till kusinerna i abg . och även öppna förskolan om vi så hinner . börjar bli lite tajt med tid men jag vill inte stressa ju , fast det är väl bäst å rappa på lite nu kanske !!

får blogga mer sen när ja har tid nån gång.
ha en bra dag!

jag vet nåt som inte du vet...

Kommentarer
Postat av: jOnna

Hihi. Härligt :D

2009-08-24 @ 09:39:00
Postat av: Gissa vem...

Så det är bloggar du gör när du är sen på förmiddagarna? Ha ha ha du är ju rolig :-)



Nähä det tror jag inte på, jag vet allt! Men jag vet nåt som inte du vet ;-)

2009-08-31 @ 22:55:07
Postat av: Josefin

nä ja kan inte gissa vem du är ?? no idéa ...

2009-09-01 @ 20:04:36
Postat av: Malin

JOSEFIN!!! Jag tror jag vet vad du pratar om :D:D:D:D:D ÅÅÅHH!...nä jag skriver ingenting...."READ MY MIND!" :D:D:D

2009-09-03 @ 07:44:13
URL: http://mollamalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0